Prekių Pristatymas

Prekių pristatymas vykdomas per OMNIVA paštomatus ar kurjerius.

Pristatome nemokamai.

Visada stengiamės, kad nusipirktas prekes gautumėte kuo greičiau.

Prekių pristatymas vyksta 2-3 darbo dienomis:

Šventiniu laikotarpiu dėl siuntų tarnybų didelio apkrovimo, gali būti ilgesnis.

Kai kurios prekės tiekiamos pagal užsakymus. Visada informuokite mus dėl norimos prekės. Užsakytos jūsų prekės bus komplektuojamos sekančiu vežimu. Pristatymo terminas 10-30d.

Dėmesio! Užsakius internetinėje nesiunčiame į Neringą!

Dėl siuntimo į Neringą susisiekite, yra galimybė perduoti prekes Klaipėdoje.

Prekių grąžinimas ir keitimas.

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtinimo Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima įsigyti pagal LR įstatymus (kai sutartis dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo); žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http ://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktas.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėjo banko sąskaitą.

2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjų dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytas susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

3. Pirkėjų grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

grąžinama prekė turi būti originali tvarkingoje pakuotėje;

prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.